söndag 12 februari 2012

Uppdatering

Inget spännande härifrån. Har fortfarande förvärkar nog men inte regelbundet och de är korta och gör inte speciellt ont. Förhoppningsvis gör de någon nytta men jag tror inte att det blir bebis ännu på ett bra tag.
Jag och Theodor har varit ute med grannarna nu på eftermiddagen tills Theodor blev för trött. Nu är han ganska trotsig och tvärtemot igen. Det var riktigt skönt väder! Så småningom får vi börja med kvällsmaten. Theodor lär somna tidigt ikväll. Hoppas att han sover bra inatt. Mina sammandragningar lär försvinna senast när jag somnar. Hade inte såna här förvärkar med Theodor alls. Där började allt bara pang bom, men då var jag redan mogen och öppen. Tänk hur olika graviditeterna kan vara trots att det är samma mamma! Jag håller er uppdaterade:)

1 kommentar:

  1. oooj vad spännande! hur som helst är det ju int länge kvar :) lycka till, snart är ni 4!

    SvaraRadera