tisdag 7 februari 2012

17 dagar kvar

Eller 3. Eller 0. Vem vet?
Drömde att jag födde barn inatt men jag glömde bort den bästa delen och kom inte ihåg ens vad det blev. Stor besvikelse och jag var glad att jag ännu har allt framför mig när jag vaknade. Kanske jag börjar bli redo att få ut bebisen nu? Tror att h*n sjönk neråt igår, åtminstone tillfälligt för jag fick i mig hur mycket mat aom helst och så hade jag en stickande känsla långt ner.
Igår kväll satt jag 1,5 timme på en kökspall utanför Theodors rum och bäddade ner honom varje gång han försökte stiga upp. Sen somnade han, jag for i duschwn, läste i 10 minuter innan ögonlocken blev för tunga. Nu ska jag stiga upp och ställa oss i ordning för öppet dagis!:) Wihoo!

2 kommentarer:

  1. Tänk att nu är det snart dax :)
    Vi får hoppas att det blir annat än i drömmen: att du får komma ihåg förlossningen efteråt och att du vet vilket kön det blev ;) *hihi*
    Jag drömde jättemycket när jag var gravid - den ena drömmen konstigare än den andra. Drömde att jag hade en alien i magen, att det kom ut en unge i 3års åldern som pratade och berättade att han ville ha en pizza....etc *haha*
    Drömmer du mer nu när du är gravid än annars?

    SvaraRadera
  2. Det är kanske så du måste göra för att klämma ut babyn, äta dig proppfull med mat så hamnar babyn så långt ner att den förstår att komma ut därifrån ;) Lycka till då det är dags!

    SvaraRadera