onsdag 15 februari 2012

Gäsp

Börjar bli lite trött här. Egentligen får jag väl nog sova men nattpersonalen kommer säkert in här en sväng snart. Lill-tösen är matad. Både ammad, flaska med bröstmjölk och flaska med ersättning. Hon somnade när hon ätit hälften av ersättningen. Hon är inte den lättaste att mata. Gnäller lite när hon är hungrig men annars så är hon så tyst och snäll. Ställer in mig på att det kan ta flera dagar innan vi kommer hem men jag hoppas verkligen att hon äter tillräckligt bra nu så vi får fara hem imorgon. Men jag vet inte vad kriterierna är för att vi ska få fara hem. Åtminstone får hon väl inte ha gått ner mera. Får se vad de säger imorgon. Om hon är likadan inatt som på dagen så lär jag få sova bra inatt:) Gonatt!

1 kommentar:

  1. Jag har förstått att det är 10% av vikten. I Kokkola och Vasa är de supernoga med det här men i Jeppis lär de se mellan fingrarna. Vår herreman lyckades öka näpna 55 gram det sista dygnet med extra ersättning. Det räckte för oss. Se till att tanka henne ordentligt just före de väger henne :) Det hann jag inte med, de flinade o sa att han ska vägas före maten....
    Hoppas ni slipper hem imorgon

    SvaraRadera