onsdag 29 februari 2012

29 februari

Tur att Wilma är född i februari så var det någonting bra med den här månaden. Normalt så tycker jag sämst om februari av alla månader. Det är alltid jättekallt och så kommer det mycket snö. I år är ju dessutom februari en dag längre än vanligt, men imorgon börjar den första vårmånaden:) Nog för att jag inte ska klaga nu, det är riktigt varmt i solen och snön smältar så februari är inte helt fel nu heller men det ska bli skönt med mars:)



Det har inte hunnit gå så lång tid av den här dagen ännu men hittills har den varit ganska bra. Bättre än igår. Theodor har sjungit lite för Wilma, men mest stökat ner vardagsrummet med sina leksaker, men det gör inget. Bättre det än att han tar saker han inte får ha. I morse så lekte han en stund i sitt rum innan han kom och "väckte" oss som redan var vakna.

Wilma har inte varit jätteskrikig men man har märkt att hon har ont i magen ibland. Förr skrek hon aldrig förutom när hon var hungrig så det var inte så svårt att märka det här. Men hon svalde faktiskt extra mycket luft inatt när hon åt och rapade inte efteråt så jag tror och hoppas att det inte blir skrik hela tiden. Robin skulle köpa hem Cuplastop i alla fall. Skadar ju inte att ge det.

Hoppas att Wilma inte har så ont i magen ikväll när vi ska bort på klädparty. Och att Theodor är snäll med sin pappa ikväll. Ska gå ut och gå idag med dem så är Theodor inte så trött ikväll om han somnar i vagnen.

1 kommentar:

  1. Februari tycker jag ha vari bäst på många år, massor me sol o värme :)

    Du har en blogaward på min blogg :)

    SvaraRadera