lördag 11 februari 2012

En dag fördriven

Ingen bebis men en trevlig eftermiddag på stan med fsmiljen blev det:) Jag köpte nya solglasögon eftersom Theodor bröt sönder mina gamla. Också Theodor fick nya solglasögon och en vit skjorta så han har något fint att ha på sig på balen på tisdag:) Robin fick nya byxor och jag en deoderant. Dessutom fikade vi på café och köpte några lottorader till kvällens megapott. Om bebisen inte tänker titta ut på en stund så måste man ju ha något roligt att göra under tide som att vinna några miljoner:) Om det skiter sig så har jag Coca-Cola i kylskåpet att trösta mig med;) Har beställt efter lite kläder från Ellos och en parfym som jag suktat efter länge så nu har jag också det att vänta på:) Och om en vecka ungefär borde min mammalön falla in på kontot:) Bara roliga saker framför mig! Inte alltid som det är så, så jag borde njuta nu:) Vi ska äta fruktkräm med grädde idag men gräddn gick ut igår... Månne den går att äta i alla fall?

Theodor fick förresten ett raseriutbrott i stan idag. Vi gjorde misstaget att låta honom gå själv en stund och det gick inte så bra. Han ville bara springa iväg. Hur får man ungen att lyda? Det kan ju ske olyckor om han fortsätter så och springer till fel ställe...

1 kommentar:

  1. Borde gå hur bra som helst att använda grädden ännu

    SvaraRadera