onsdag 1 februari 2012

Onsdag kväll

Igår låg vi nerbäddade i soffan både jag och Theodor, men han hade inte tålamod till att ligga ner länge.
Såhär glad var han i morse:) Jag syns tydligen också lite på bilden. Ser ni min skugga på väggen?:P

Mitt luktsinne och mitt smaksinne verkar ha flytt sin kos. Är ännu snuvig och lite hostig, men känner mig mycket piggare nu. Theodor somnade jättesnällt idag:) Litar inte på att han sover hela natten. Jag lär väl vakna runt 4 och inte kunna somna om inatt också och det är en stor risk att Theodor också vaknar trots att jag inte har något ljud för mig. Meeen det går ju att hållla tummarna att han sover hela natten:)

Just nu väntar jag bara efter att bli frisk och tills fredagens sjukhusbesök. Det är mina närmaste "delmål". Nu piper tvättmaskinen så jag ska hänga upp den andra maskinen jag tvättat idag. Så nu har Theodor lite rena kläder i alla fall:) Och så börjar Simpsons om några minuter!

2 kommentarer: