fredag 3 februari 2012

Ja, natten

Theodor somnade efter många om, men och brända nerver. Gissa om han inte vaknade runt 3 och steg upp. Som tur var så somnade han om när jag la honom tillbaka i sängen. Inte roligt när hans sömn krånglar nu när jag behöver samla energi. Jag sover i princip bara 2 timmar mindre än Theodor. Eftersom det blev tidig uppstigning idag så börjar han bli ganska så trött. Får se om han somnar på soffan en stund.
Ikväll ska jag tröstäta pizza för att vi inte kan fara någonstans. Kan inte med ord beskriva hur mycket jag hatar denna kyla! Har inte tyckt om vintern alls i år och börjar inte tycka mer om den när den stänger in oss. Skulle vara lite typiskt om förlossningen startade inatt när vi är utan barnvakt och fungerande bil:p Men att jag skulle få före beräknat datum är nog inte möjligt.
Borde planera in något varje dag. På söndag är det presidentval, på tisdag öppet dagis och på fredag rådgivning. Annars inget inplanerat. Hoppas att vi får hållas friska nu! Jag är lite snuvig och hostig ännu men tänker friskförklara mig inom kort:)
Och till sist, nej inga känningar alls efter hinnsvepningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar