lördag 4 februari 2012

Feberfri

Theodor hittade mig till sist;) Eller egentligen var det hans pappa som hittade mig, på mitt svåra gömställe:soffan:p Theodors feber är borta nu. Så jag tror att det bara var någon tand som bråkade igår. Han verkar inte förkyld heller:) Så kanske familjen Holmlund inom en snar framtid är friska! Det ser jag fram emot.

Jag har redan börjat tänka att det kan sätta igång inatt när jag lägger mig vilket resulterar i besvikelse på morgonen. Borde inte tänka så redan! Men högst 20 nätter kvar hoppas jag. Och vet ni vad, det är inte så lång tid det:) Ska försöka tänka positivt idag så blir dagen säkert bättre:)
Och så en fråga. Är jag helt knäpp om jag byter till vårgardiner i köket nu när det är närmare -30 grader ute? Eller är jag helt knäpp som ännu har julgardiner uppe? Att byta eller inte byta...

3 kommentarer:

  1. Byt du gardiner...skönt att få det gjort innan de kommer en öitem bebis i huset....
    Lyckat till ...
    Pia i Falköping som följer din logg varje dag.....

    SvaraRadera
  2. Lietn bebis ska det stå.....:)

    SvaraRadera