söndag 12 februari 2012

2 dagar över

Har sovit lite bättre inatt som tur är:) Men typiskt att jag vaknar så här tidigt. Theodor skulle sova ännu om inte wc var vägg i vägg med hans rum. Högst 12 nätter kvar före igångsättning:) Så det är bara 12 nätter med dålig sömn på grund av graviditeten. Eventuellt någon natt till om igångsättningen drar ut på tiden. Det vet man ju inte.

Idag då. Inga planer alls. Ska nog bara ta det lugnt. Kanske baka något om jag blir på humör för det. Tänk att det är söndag igen! Tycker att det är söndag lite hela tiden:p Idag skulle annars vara ett ganska trevligt födelsedatum 120212, men det är nog inte bebisens födelsedag idag. Undrar om vi får en lillasyster eller lillebror åt Theodor:) Jag tror att det är en lillebror men vem vet:) Inom 2 veckor borde vi veta.
En lite jobbig sak med att gå över tiden är att många andra inte gått över tiden av mina vänner. Så det slår mig ofta att "om jag var som henne skulle jag ha fått igår". Om jag är som jag var med Theodor så får jag först om 14 dagar men det borde alltså bli igångsättning före det. Hoppas att det inte tar en evighet sen när det sätter igång eller sätts igång!
Ja det var denna morgons funderingar:)

1 kommentar:

  1. Det är ju inte ett måste att spola på toa(om man bara kissat)om det finns lättväckta i huset.
    Urin är ju helt rent och börjar inte lukta på några timmar.

    SvaraRadera