tisdag 21 februari 2012

Influensa x3

Robin har lite huvudvärk idag, likadant som jag har så det verkar vara influensa som hittat hit. Theodor har lite stegring också och min feber håller i sig. Känns ändå skönt att febern antagligen beror på influensa och inte infektion. Det blev en lite tuff start på tvåbarns föräldraskapet. Theodor är helt upp och ner idag. Sömnbrist och stegring är inte den bästa kombinationen... Mitt smaksinne är förändrat nu när jag är sjuk så allt smakar konstigt. Längtar tills vi alla är friska igen!

1 kommentar:

  1. Vi fick oxå flunssa i söndags, antagligen den riktiga influenssan. Jag har haft 39 graders feber nu i tre dagar. Storasyster likaså och nu blev även lillebror drabbad. Hoppas han klarar sig med en lindrigare variant. Länge sen jag känt mig så här slut...

    SvaraRadera