lördag 18 februari 2012

Frukost


Theodor och jag äter frukost. Den busen vaknade före 7. Resten av familjen sover ännu. Lilltösen har ätit mycket inatt så jag har sovit lite mindre.

Konstigt att några av er inte ser förlossningsberättelsen. Ska försöka få upp den som en sida, likadant som Theodors förlossningsberättelse, sen senare när jag har tid.

Idag ska vi veckohandla hela familjen:) Men vet inte hur vi ska göra med kärran. Det finns typ en "syskonkundvagn" vid Citymarket i Stenhaga men hur stor är sannolikheten att den är ledig?

5 kommentarer:

  1. Vet du, egentligen sku inte jag fara till Citymarket alls med en under 1 vecka gammal baby. Det härjar grymt mycket "bobbor" just nu.

    SvaraRadera
  2. Jag sku inte heller ta mig till butiken med en så nyfödd baby.

    SvaraRadera
  3. Jag måste bara kommentera, alla gör ju såklart som dom vill, men när jag fick mitt första barn sa min mamma (som bara är lite på 40+) att det hör till att man är inne de 2 första veckorna med en baby, så det var vi alltså. första vagn promenaden gjorde vi när sonen var exakt 2 veckor, men i bloggar märker man ju att folk går ut med små små nyfödda hur snabbt som helst så kanske 2 veckor inte stämmer :-)

    SvaraRadera
  4. Oj ¨februari som e värsta månaden nu med alla bobbor..rsvirus osv.men ni verkar inte alls oroliga ..Vi har en 1månadsbebis och jag e nog försiktigt redan vem som kommer å hälsar på oss med alla bobbor..

    SvaraRadera