torsdag 9 februari 2012

Ingen bebis idag

Ja den här ungen får nog skynda sig ut om h*n ska födas före beräknat datum;)
Theodor sov inte på dagen idag och slocknade nästan med näsan i maten på kvällen. Lyckades hålla honom vaken till 8 i alla fall men han somnade på en sekund när han väl kom i säng. Förhoppningsvis sover han inatt:) Jag ska se på Simpsons, brodera lite(tantvarning) och bada bastu:) Sen ska jag i säng så jag orkar upp imorgon till rådgivningen.
Fick annars höra en tråkig nyhet idag att en bekants mamma dött. Fastän jag inte haft något med personen att göra på flera år så kändes det som att en liten bit av mig försvann när jag fick höra det. Skrämmande att jag reagerar så starkt men det har säkert med hormonerna att göra. Man blir påmind om hur skört livet är. Förhoppningsvis får vi ha våra nära och kära i livet länge länge länge!!

Nej nu ska jag hitta en bekväm syställning åt mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar