lördag 4 februari 2012

Tråktråk

Fortfarande -27. Drömde att det blev 22 grader varmare och att vi kunde åka iväg, men nejdå. Hade lite hoppats att bebisen skulle vilja komma ut idag så jag skulle ha något att göra men inte ens det händer. Har i alla fall sovit bra inatt. Bara vaknat en gång och Theodor sov längre än mig nu på morgonen. Nu vaknade han och har inte hittat mig i vardagsrummet ännu för jag brukar alltid vara i sovrummet när han vaknar;)
Det här känns som en dag som bara måste fördrivas. Vi har ingenting inplanerat, kan inte åka någonstans och dessutom är min förkylning inte helt borta så det gör ont i halsen och jag är ännu lite snuvig. Firar en vecka med förkylningen ikväll...
Får se vad vi hittar på idag. Det brukar bli storstädning av något slag när jag är utan att göra på helgen. Theodor försöker väcka sin pappa och tror nog att jag försvunnit från jordens yta. Borde väl uppenbara mig så småningom, och äta något!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar