torsdag 2 februari 2012

Kalllt

Tror att det är runt -27 här idag:/ Men som tur är behöver vi inte gå utanför dörren idag:)
Theodor sov, fantastiskt nog, hela natten! Och jag har inte legat vaken långa stunder heller. Men ca sjuttio gånger har jag varit på wc eftersom jag drack så mycket igår kväll. Borde inte dricka efter 18 så kanske man skulle få en helare natt. Nå, jag har i alla fall sovit bra inatt:) Förkylningen då. Jo, den sitter kvar. Ont i halsen men snuvan är nästan helt borta för tillfället så jag känner mig bättre. Theodor har hostat lite inatt men verkar inte sjuk nu. Robin är inte heller sjuk. Hoppas att de klarar sig undan för det här är nog en av de värre förkylningarna jag haft.
Om 24 timmar sitter jag i bilen på väg till mödrapoli:) Hoppas på lite varmare väder då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar