onsdag 15 februari 2012

Lilla fröken fundersam


Efter en halvtimmes amning och lite ersättning tur (och retur) på det är hon så glad och nöjd:) Ligger i famnen och tittar med stora ögon. Resten av familjen är så småningom på väg hit och då tror jag att vi för lillasyster till kansliet och går ner till kantin på en ordentlig kaffe:)

Skönt att höra att jag inte är den enda som blev ledsen när man inte får åka hem. Det känns redan lite bättre och snart får jag krama om Theodor i alla fall:) Det är lite svårt när man inte riktigt kan förklara åt honom hur allt ligger till. Nu ska jag gosa med beeebis:)

1 kommentar:

  1. Grattis till er söta tjej..så fin..och lik storebror..
    Njut nu av tiden med dina barn snart är dd stora..
    Har 3stora barn och 5barnbarn den minsta är 4 månader och så undebar...och till sommaren blir jag mormor igen...längtar verkligen...
    Lycka till..Pia från Falköping..

    SvaraRadera