måndag 27 februari 2012

Br...

Sitter i soffan och fryser. Ska snart krypa ner i sängen under ett varmt täckte. Kvällen har spenderats hos ungarnas kusin och vi åt pizza där. Theodor smakade på en oliv, räkor och svamp och han verkade inte ha något emot det. Sen hämtade jag ut mitt Ellos paket. Med viss besikelse märkte jag att det som jag mest sett fram emot att få var slutsålt, men jeansjackan borde komma, i april... Fick i alla fall 3 tunikor, varav en är amningsvänlig så de andra två lär väl inte bli så använda i år. Ikväll har vi badat Wilma. För en vecka sen när vi badade henne första gången var hon inte glad. Theodor var likadan första gången men sedan dess har han aldrig varit arg eller ledsen när vi badat honom. Och idag var Wilma helt nöjd i badet:) Nu sover hon i sin säng. Theodor likaså och jag ska joina dem. Imorgon kommer kanske mina föräldrar och en del av syskonen hit om vädret tillåter. De har lovat snöstorm med början inatt så får se... Gonatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar