torsdag 9 februari 2012

39+6

Visst finns det en liten gnutta hopp att förlossningen ska starta när jag går och lägger mig. Och en liten gnutta besvikelse när jag vaknar onödigt tidigt på morgonen och inser att jag fått sova gott även den natten. Nu är jag ganska nyvaken onödigt tidigt och jag tror att jag hör lite ljud från Theodors rum också. Det kanske blir en lång dag det här. Inga planer alls, men imorgon ska jag till rådgivningen:) (och som en liten parentes så är det faktiskt beräknat datum imorgon som ingen tänker födas på) Bara 15 dagar kvar till igångsättning, typ. Jag ska klara den här övertiden utan att gnälla destu mer:) Det blir varken lättare att vara och bebisen kommer inte ut tidigare om jag stressar upp mig. Men det hade varit roligt med ett födelsedatum som innehåller 0,1 eftersom jag är född 10, Robin 11 och Theodor 01. Men kanske bebisen vill ha en egen siffra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar