onsdag 2 maj 2012

Loppisfynd

Loppis pågår fram till den 16 maj på öppet dagis. Fyndade en massa! Theodor fick bara byxor och en halsduk, resten åt Wilma. Köpte också "inlägg" till matstolen. Mycket nöjd och bara lite fattigare:)

Nu ska vi snart börja med maten men först ska jag betala räkningar. Vi var och veckohandlade idag också. Mat för 9 måltider för 37€! Not bad:) Men då blev inget onödigt köpt alls. Wilma sover ännu i bilstolen och Theodor äter mellis så jag ska försöka få räkningarna betalade innan min uppmärksamhet krävs.

3 kommentarer:

  1. Hej (igen)!:) Tyckte att du liknade nån jag sett på nån blogg så jag måsta kolla runt lite och hittade!:) Fin blogg! Och hoppas klänningen o hatten kommer till användning i sommar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hitta hit!:) De kommer garanterat att vara i användning. Väntar bara på att hon ska växa i den nu;)

      Radera
  2. Hej (igen)!:) Tyckte att du liknade nån jag sett på nån blogg så jag måsta kolla runt lite och hittade!:) Fin blogg! Och hoppas klänningen o hatten kommer till användning i sommar ;)

    SvaraRadera