söndag 27 maj 2012

Energireserv

Nu börjar energireserven ta slut. Eller så är jag mera aktiv på dagarna så jag skulle behöva sova längre. Tycker inte att jag fått någonting gjort den senaste veckan men igår fick jag tygblöjorna tvättade och jag fick just diskbänken ren och tom. Förstår inte varför jag blivit mer trött nu för rutinerna är i princip de samma, fast vi är ute lite mera men det ska man ju bli pigg av:p Lite mera trots från Theodors sida har det förståss blivit. Han är tvärt emot mest hela tiden.

Planer för idag då? Få hushållet i något så när bra skick. Gå ut. Somna tidigt! Wilma somnade snällt i vagnen inomhus utan att jag behövde gunga den:) Kanske hennes sömn på dagen äntligen börjar fungera bättre!

1 kommentar:

  1. Kanske det är "Den stora tröttheten" som alltid kommer efter en förlossning. Först har man massor med energi efter adrenalinkicken man fick vid förlossningen, men sen kommer det en tid när den är slut, och då måste man bara ge sig tid att vila, och int ställa för mycket krav på sig själv. Ge barnen mat, torra kläder och massor med kärlek, som du ju brukar, och strunta i allt annat just nu. Kram, mamma-mommo

    SvaraRadera