måndag 14 maj 2012

360

Wilma snurrar runt runt runt på samma ställe när hon ligger på rygg. På mage tycker hon inte om att vara och lägger snabbt upp huvudet högt, lyfter på ena benet och rullar över till rygg igen där hon fortsätter snurra runt runt runt. Man kan absolut inte lämna henne ensam i soffan eller i vår säng nu! Hon slår gärna på leksaker som hänger så babygymmet är en hitt och det blir lite omväxling när hon snurrar och får nya leksaker över sig hela tiden:) Måste nog säga (fastän man inte ska säga) att hon är en lättunderhållen unge! Och att ge dropparna bara två gånger per dag verkar gå utan problem. Kanske kan sluta med dem helt snart?! Och inga biverkningar har hon hittills fått av vaccinet heller. Tygblöjor kör vi ännu med och jag börjar bara tycka mer om dem hela tiden! Favoriten just nu är pocket blöjor. Måste beställa hem tyg till det så jag kan sy egna. De är så dyra om man ska köpa nya. Men som sagt om någon har till exempel sån här hemma så köper jag gärna för en inte allt för stor peng:)

1 kommentar:

  1. OJ, rullar hon redan runt från mage till rygg - vad duktig hon är :) Utvecklingen går så himla snabbt!

    Ja du, det är så underbart att Melody går nu. Vi är jätteglada för det kan jag lova :)
    Och ja, många säger att vi är väldigt lika...
    Jag har sett bilder på mig själv när jag var liten och på vissa bilder är jag och Melody identiska :)
    Och fryser...det gör vi *haha* Saknar värmen!!!

    SvaraRadera