torsdag 10 maj 2012

Torsdag?

Den här veckan har varit helt upp och ner! Håller inte reda på vad klockan är, vilket datum det är eller vilken veckodag det är. Jag hade svårt att somna igår. Vet inte varför. Wilma sov bra men Theodor har börjat stiga upp före sju så jag ska sy mörkläggningsgardiner åt honom, bara jag kommer iväg till en tygbutik någon gång... Bilen är ju fortfarande inte okej. Inte Robin hller för den delen. Han har ännu huvudvärk. Jag är nog nästan helt återställd. Det hugger till i huvudet vid örat ibland men bara när käken är spänd. Nu sover familjens äldsta och ynsta. Jag har städat en del men vilar på soffan en stund nu. Theodor ser på tv. Han var riktigt gnällig imorse. Tror att han sovit för lite men det är så ljust på morgonen i hans rum så jag klandrar honom inte. Vi har mörkläggningsrullgardin i vårt sovrum. Nu borde jag nog fortsätta med städningen. Om jag städar tillräckligt mycket så kanske det bara behövs småstädas lite före dopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar