söndag 13 maj 2012

3 månader

Wilma blev 3 månader inatt! Stora tjejen nu! Imorgon har vi tremånaders kontroll och två års kontroll kvart över 9 så tidig uppstigning här. (Som att Theodor skulle sova länge n till 8...) Idag har vi kikat på ishockey med glada miner i början.
Men sen sket vi i det och gjorde annat.

Theodor sov inte alls på dagen så han somnade snabbt och snällt ikväll:)
Wilma börjar bli trött och det kommer inga filmer på tv som jag inte har sett förut så efter det här blogginlägget och nattning av Wilma har jag någon timme att spendera på annat! Vad göra?! Kanske sy en till klänning?:p

1 kommentar:

  1. Men åh vilka jättesöta kläder Wilma hade på sig på bilderna *love it*
    Hur mår ni era stackare??? Blivit av med magsjukan hoppas jag?!!
    Vi hade ju eländet dagarna innan vi skulle åka till Rhodos och jag trodde inte resan skulle bli av. Men det gick över...som tur var, i sista minuten!!!

    Jag kan inte fatta att Wilma redan är tre månader....jösses vad fort det går!

    SvaraRadera