torsdag 17 maj 2012

Ihanaa leijonat, ihanaa!

OJOJOJ vilken spännande match ikväll! 8 sekunder kvar av matchen när Finland la in det avgörande målet (för er som missade det). Synd att vi missar semifinalen (om vi inte råkar få ett bord nära en tv som visar ishockey på restaurangen), men medaljmatchen ska vi nog se! Otroligt bra och spännande match! Sitter här med ett fånigt leende på läpparna och tårar i ögonen igen;) Är annars ingen ishockey fantast men när det kommer till VM så sitter jag klistrad vid tv.

för att prata annat än ishockey då. Vi har stekt plättar.
Wilma har invigt sin nya tutt(napp) och så har hon då som sagt rullat över från rygg till mage. Hon förtjänar nog det efter att ha övat hela gårdagen:)
Theodor sov inte på dagen så han somnade snällt ikväll. Wilma är ännu vaken. När jag hade lagt henne för natten så var hon plötsligt jättepigg så hon ligger bredvid mig i soffan och jumppar:) För övrigt har jag städat idag. Det ser inte så städat ut men det är egentligen bara småsaker att städa som jag inte kan städa undan ännu eftersom de behövs. Imorgon ska vi till butiken, gående med en massa pant under vagnen. Ska handla hem ganska mycket men med syskonvagn så går det säkert bra. Har så stor "korg" under vagnen:) Nu ska Wilma i säng så småningom och jag ska skriva en inköpslista tills imorgon och på samma gång kika på Sveriges match. Tror nog att Sverige vinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar