fredag 4 maj 2012

Fredag

Ikväll börjar ishockey vm! För några år sedan hade jag inte kunnat bry mig mindre, men nu sedan några år tillbaka är det ett av årets höjdpunkter;) Steg till och med upp 5 på morgonen en gång för att titta ishockey! Så ikväll sitter jag fastklistrad vid tv med pizza i handen:)




Wilma sover i soffan och Theodor sover ute i vagnen. Men Wilma sover nog inte riktigt allvarligt. Hon vaknar och har ljud ibland men lite vila kanske hon nog får. 
Jag har bakat muffins! Goda muffins! Allt för många muffins... Får nog ge bort några:)

Det verkar som att det kommer att börja regna snart. Synd. Hade tänkt gå till lekparken ikväll igen men om det regnar vill jag inte dit.

Här är annars dopinbjudningskortet:) Blev ganska nöjda med dem och de borde ha kommit fram till alla nu.
 
Ja vad annat då. Har inte igång datorn så ofta nuförtiden. Har fullt upp med att hänga i lekparken, städa eller läsa min bok som jag allt oftare sitter med näsan i;) 
Vi har det bra. Riktigt bra! Bara bilen skulle sluta bråka så skulle det vara perfekt:) Nu ska jag äta upp min muffins och kanske dyka ner i min bok igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar