onsdag 23 maj 2012

Onsdagen

Hade inte igång datorn igår så här kommer två bilder från gårdagen på öppet dagis.

Idag var vi till lekparken med Emma och Lucas. Sen hem och åt och vidare till ungarnas kusin. Där var vi tills Robin kom hem från jobbet.
Theodor somnade i vagnen på vägen dit och sov lite på en timme:) Härligt väder har det varigt idag! Men nu känner jag mig ganska slut måste jag säga. Ska försöka komma i säng tidigare än 12 ikväll. Borde inte vara så svårt eftersom det inte kommer något på tv;) Wilma somnade helt utan gnäll ikväll, verkar det som och Theodor satt en stund på sin nya potta idag men utan resultat. Nu så håller han på att somna om han inte gjort det redan och Robin är ute och skruvar bilen igen. Jag ska betala en räkning och lite se över ekonomin. Bläh. Just nu till sommaren skulle jag gärna ha lite större mammapeng än jag har. Finns så mycket trevligt att köpa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar