lördag 5 maj 2012

Soova

Wilma var svårsövd idag men nu tror jag att hon sover. Theodor låg också vaken länge men steg inte upp ur sängen som tur var. Nu sover han också. Ska man skylla det på supermånen månne?;) Jag brukar ha svårt att sova när det är fullmåne, och ikväll är jag inte trött alls! Men jag vet att jag borde gå och lägga mig. Tror att jag ska ta och sy egna tygblöjor så jag har sökt efter tyg på internet och hittat en del fina förmånliga:) Så nu får jag bara vänta på "lönen" och sen klicka hem lite smått och gott:) Men den kommer inte ännu på ganska länge så jag får nog gå och lägga mig både en och tretton gånger. Nå, just nu har vi tygblöjor så vi klarar oss tills hon blivit lite större ännu så det är ingen panik. Om 1½ vecka ska vi på tremånaders kontroll och två års kontroll. Ska bli spännande att se hur stora ungarna är nu. Men inte alls roligt att Wilma ska bli pickad... Usch. Fasar för det redan. Nej nu ska jag nog ställa mig i säng och hoppas på en bra natt. Sov gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar