torsdag 24 maj 2012

Klåpare


Känns som att jag försöker mitt bästa idag men det mesta går i stöpet. Hämtade ut paketet från posten. Fick vad jag hade beställt men jag hade såklart beställt fel så nu sitter jag här med tre meter kardborreband av kroksidan fastän det var "luddsidan" jag skulle ha tre meter av och så kom det en halv meter "luddigt" som skulle vara krokar. SUCK! Och frakten är ganska dyr. Blir att beställa mera och då måste jag till posten och hämta ut paketet igen. Blä-ä! Nå fick ett presentkort därifrån på 8€ så får använda det. Klåpare jag...
Båda ungarna sover nu så något är bra:)

2 kommentarer:

  1. jag gissar att du skulle ha använt den luddiga delen över magen och den med krokar på dom man spänner blöjan med ( om du förstod hur jag menade) men kan du inte bara sätta det andra vägen?

    SvaraRadera
  2. Varifrån har du beställt tyg? :)

    SvaraRadera