lördag 5 maj 2012

Framtidsdrömmar

Idag slog det mig som en blixt från klar himmel vad jag vill jobba med när det blir aktuellt. Jag är fortfarande lite skakig av den plötsliga "uppenbarelsen" och måste tänka på det men jag tror att jag har min karriär uttänkt. Läskigt!
Men först ska jag vara hemmamamma på heltid. Det trivs jag jättebra med så jag lär nog vara hemma ännu några år. Blir säkert åtminstone en unge till inom de närmaste åren, tror jag. Och så ska vi flytta till ännu en hyreslägenhet innan vi kanske sen köper något. Ett hus vill vi ha. Med stor tomt. Men vi vill inte bygga, och helst inte renovera riktigt mycket heller. Här i Vasa vill vi bo. Och förhoppningsvis får Robin fast jobb här. Så om 10 år vill jag bo i hus, ha några ungar och kanske börja jobba?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar