måndag 7 maj 2012

12 veckor


Inatt blev Wilma åter igen en vecka äldre. Borde väl sluta räkna veckor, men tycker att det är lite roligt att lägga upp en bild varje vecka så får man jämföra hur hon förändras. Så jag lär väl fortsätta med det ett tag till:p

Inatt åt Wilma bara en gång innan hon vaknade kvart före sju men somnade vi nog om. Det var en välbehövlig natts sömn fastän jag ännu inte känner mig helt pigg. Tänkte slänga ihop ett inlägg nu när jag trodde mig ha tid till det, men nu börjar Wilma skrika och maten måste slängas i stekpannan. Theodor har inte alls visat något tecken på sjukdom idag så vi far nog till lekparken idag och antagligen till öppet dagis imorgon:) Bara jag hålls frisk då. Har pinat i mig en sked cognac idag igen i förebyggande syfte och fy sjutton vad äckligt det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar