söndag 18 mars 2012

Vilken natt...

Och inte i en positiv bemärkelse. Theodor vaknade klockan tre och skrek, skrek, skrek. Ingenting hjälpte och hon försökte klättra ur spjälsängen. På samma gång skulle Wilma äta och så passade hon på att göra något så sällsynt som att kakka. Mellan tre och fyra var det full rulle i Robins gamla rum på några enstaka kvadrat. Jag sov för lite natten till igår och vet nu inte om den här natten blev bättre. Theodor vaknade igen sju och skrek, skrek, skrek tills han kom ur spjälsängen och jag blev tvungen att stiga upp. Wilma sover ännu men hon åt lite vid sju. Syskonvagnen hade lämnat på utsidan inatt så den fick jag ta in täckt av frost. Det är kallt idag. Undrar hur många timmar det tar innan huvudvärken kickar in. Ja, och igår drack jag några klunkar vin och gissa om jag inte fick en fläck på min vita tröja... Jag har aldrig klottat vin förut! Otursdygn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar