onsdag 21 mars 2012

*bilder*

Lite bilder från igår när vi var ute på gården, tills Theodor tog av sig sina handskar och började frysa om händerna.




Idag köpte jag en sån här skjorta
Två par skor, men det var egentligen bara det svarta paret jag skulle köpa idag. De gamla, likadana som jag köpt för 5€ för 3 år sedan, kom det hål i botten på förra sommaren.
Theodor fick nya jeans
Och Wilma fick också lite kläder
Är så glad över att jag får shoppa söta klänningar åt Wilma:)

Sen köpte jag hem både ett par röda och svarta byxor från H&M för en struntsumma;) Men det svarta paret är lite små, men till sommaren ska de passa. Motivationsbyxor;)
Wilma sov länge i bilstolen när vi kom hem.
Storebror
Och så Wilma i sin söta klänning igen:)
Nu är Theodor i säng, Wilma matad, jag duschad och kaffe kokat. Återstår att titta på fuskbyggarna och dricka kaffe innan Wilma ska nattas och jag ska sova:) Imorgon ska vi våldsgästa en annan mammagrupps träff än vår egen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar