tisdag 27 mars 2012

Lång dag

Jag har faktiskt inte haft tid att blogga idag. Vi har varit borta hela dagen men nu är Theodor i säng (är förvånad över att han går med på att gå i säng fastän det är så ljust) och Wilma äter så något ska jag väl få nerskrivet med vänster hand.
Jag fick min jacka idag, men fel summa på räkningen...
Wilma fick supersöta skor av Cecilia som vi träffade i stan:)
Vi åt frukost på öppet dagis (Theodor tyckte nog mer om yoghurten än det ser ut:P)
När vi gick här för tre veckor sedan var det -15 grader, idag var det 21 grader varmare!
Wilmas favoritleksak:)
Det har varit en ganska bra dag idag, speciellt jämfört med igår! Theodor har varit jättesnäll, Wilma blev inte hungrig i butiken som jag befarade och det har varit varmt. Nu ska jag se på Simpsons, duscha, kanske sy lite och sen i säng. Hade tänkt gå i säng tidigt idag eftersom förra natten inte var speciellt bra. Wilma vaknade flera gånger och Theodor steg upp två gånger. Imorgon far vi igen in till stan till öppet dagis och sen har vi några timmar att fördriva där igen. Så om någon vill ta en kopp kaffe med oss så säg till:)

1 kommentar:

  1. Smart att vänta med frukosten tills man kommit sig dit. Det är ju det som tar längst tid på morgonen innan man kommer iväg. Det där ska jag också testa, kanske tom. imorgon :)

    SvaraRadera