söndag 11 mars 2012

Rubrikbrist

Det är ganska tomt i mitt huvud ikväll. Men maten är uppäten, Wilma har sovit några långpass och hon har inte haft så ont i magen nu. Ikväll ska vi se på I am number four som kommer på tv. Så då ska Theodor vara i säng för det är en reklamfri kanal så vi "sitter fast" efter 9.
Så här ser vår kommande vecka ut:
Måndag-Bara vara hemma
Tisdag-En månads kontroll med Wilma, veckohandla
Onsdag-Öppet dagis och gå på stan
Torsdag-Inga planer
Fredag-Åka norrut och hem tillbaka på söndag.

Borde beställa efter tygblöjor via ebay ikväll också, men det är inte hela världen om jag gör det först imorgon. Har några räkningar som ska betalas också. Brukar bara få telefonräkning varannan månad men nu har den kommit både i februari och mars. Jag har pratat lite väl mycket i telefon. I höstas hade jag en räkning på tre månader! Och det är alltså bara om räkningen överskrider 20€ som jag får den.

Bla bla bla. Ja mycket annat har jag då inte att berätta. Ska börja ställa Theodor i ordning för natten så småningom. Inte mycket till blogginspiration idag inte. Nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar