söndag 4 mars 2012

Fortsättning

Och så en ledig stund igen. Egentligen har det varit ledig stund en timme redan men jag har städat ur Theodors klädskåp och blivit nostalgisk är jag plockade bort kläderna han hade på vårt bröllop. Undrar om de någonsin kommer att bli använda igen? Vi har en massa massa pojkkläder märkte jag. Nästan två "mammalådor"fulla plus en hel del babykläder i storlek 62. Köpte en dräkt, strumpbyxor och två bodyn i storlek 56 åt Wilma igår. Hon är så liten. Theodor började med 62 han:p Jag har fått igång tvättmaskinen och ugnen idag också så något har jag fått gjort trots dålig sömn inatt. Vi ska äta snart och sen så småningom iväg och handla. Wilma sover men börjar ha lite ljud för sig så hon vaknar säkert snart. Min mjölkstockning har nästan blivit helt bra nu som tur är! Det är inte alls roligt att ha. Hade det bara en gång med Theodor och har redan haft det två gånger med Wilma. Men jag har mera mjölk nu än med Theodor vilket jag är glad över:) Så länge mjölken räcker till så ska jag väl överleva någon mjölkstockning ännu men hoppas att jag slipper. Nu ska maten in i ugnen och efterrätten vispas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar