lördag 10 mars 2012

Hus

God lördags morgon!
Klockan är inte mycket, men Theodor brukar vakna tidigare än det här ovh nu sover han ännu! Wilma har sovit hela natten i egen säng. Först 6 timmar i sträck, mstpaus och 3 timmar till. Nu äter hon, annars skulle ja säkert sova ännu.

Har sovit lite dåligt inatt ändå för igår hittade jag ett hus som uthyres nära oss. En förmånlig fyra med garage! Men vi ska inte flytta ännu så jag hittade den 10 månader för tidigt och nu "harmas" jag över att någon annan kommer att ta den. Har aldrig förr sett att ett hus skulle vara till uthyrning här. Inte ens en fyrarummare i något annat hus heller. Och ärligt talat har jag inte ens sett en så billig fyrarummare. Men eluppvärmning och vatten tillkommer. Men tidpunkten är fel. Och vi bor så förmånligt redan nu så det lönar sig inte. Men det gör lite ont i mig att låta det gå förbi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar