måndag 5 mars 2012

3 veckor

Tiden går så snabbt så snabbt! Tänk att hon redan är tre veckor gammal!

Och så har jag inte riktigt täckts lägga upp någon efter magbild men här kommer en i alla fall. Jag förstår inte hur magen kan ha blivit såhär liten redan! Efter 1½ vecka fick jag på mig alla byxor, även de som slutar där det finns mest mage. När jag blev gravid vägde jag ungefär 60kg. Idag visar vågen 57,4 fastän jag trycker i mig en hel del onyttigheter. 57 vägde jag när jag blev gravid med Theodor för 2½ år sedan. Så inte många kilon att träna bort här inte. Har haft tur när det gäller vikten. Hoppas bara att jag inte går ner mera nu.
Så här stor storleksskillnad är det mellan våra ungar nu:)
Och så en bild på lilla mamman:p Som för övrigt är i behov av frisörbesök. Och på tal om hår så tappas det en hel del nu. Och så har beslutsamhetsångesten infunnit sig angående om håret ska klippas kort eller sparas längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar