tisdag 20 mars 2012

Huh?

Har för mig att klockan borde vara mycket mera än den är! Har ju hunnit sitta vid datorn och göra vuxensaker så som att förnya försäkring, betala räkning, beställa Mc Donald´s familjekort (trots att vi typ aldrig äter där), jämföra försäkringar, nästan öppnat ett sparkonto åt mig (men fegade ur och tänker prata med gubben om det före jag förstör vår ekonomi) och förnya mina Seppälä uppgifter (för de gamla sa att jag heter Sandbäck, bor i Kronoby och inte har barn...). Nu ska jag och Theodor äta pizza från igår och sen ska han ut i vagnen och sova. Wilma har ont i magen idag. Eller så anser hon att ligga på soffan och skrika är underhållande. Var lite sen med att ge dropparna i morse så nu får hon lida för det...
Läste annars i kalendern att det är vårdagjämning idag!:) Och idag fyller vår kompis år:) Grattis grattis (om inte Robin kommit ihåg att skicka grattis från oss;)). Nej nu måste jag ta i tu med lilla skriet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar