måndag 19 mars 2012

Jossefinfinfin

Grattis på namnsdagen till mig och till alla andra Josefinor där ute:)
Theodor vaknade åtta idg. Helt okej, men efter frukost somnade han om i vår säng! Halleluja! Jag passade såklart också på att sova och sov till halv 10:) Så nu har jag återhämtat mig från helgen. Hade väldigt trötta ögon igår så jag hade aldrig klarat av att hålla bilen på vägen. Tur att Robin var piggare:)
Wilma har inte haft lika mycket magknip nu när jag ökade dosen kupla stop från tre till fyra gånger per dag. Dessutom har hon kakkat två dagar i rad nu:)
Theodor sover ännu och vi flickor hade nog också gjort det om inte en finsk telefonsäljare hade ringt och väckt oss.
Idag har vi inga större planer än att vi måste handla eller få hem mat på annat sätt och så ska Wilma badas.
Imorgon siktar vi på öppet dagis. Samma på onsdag. På torsdag tror jag att vi våldsgästar en annan mammagrupps träff och på fredag har vi ingenting inplanerat vad jag kommer på. Helgen spenderas nog hemma. Nu vaknar Theodor så vi ska stiga upp:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar