söndag 18 mars 2012

Vårvårvår

Det är så härligt nu när våren på riktigt börjar titta fram! Just nu är det inte så varmt här, bara en plusgrad men det är i alla fall på rätt sida om strecket=snön borde smälta:) Om två timmar ungefär så ska Theodor ut och sova i vagnen. Sen ska vi via mina föräldrar hem. Blir antagligen sent så det blir lite sömn nästa natt också. Imorgon tänker jag somna på samma gång som Theodor. Har sovit så lite i helgen och har märkt att det är viktigt att få sova. Åtminstone jag blir på dåligt humör av att vara trött och tålamodet tryter. Familjens yngsta och äldsta sover, jag slötittar på tv och Theodor leker med Duplo på golvet bredvid mig. Lär bli matdags för Wilma riktigt just misstänker jag. Kvart före 11. Har varit vaken fyra timmar nu. Man borde kanske börja med någon mat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar