fredag 16 september 2011

What?!

Theodor var vaken mycket igår! Sov endast en timme på dagen och somnade för natten halv 9. Och den här natten har varit skräp. Han har vaknat och skrikit flera gånger och vi vet inte varför han gör så. Vi har väl haft det för bra det senaste halvåret med hela nätter.
Jag mår lite dåligt idag. Inte så trevligt det inte. Vi kanske ska norrut idag men det vet vi inte säkert ännu så jag orkar inte börja med packandet redan nu. Men Idol ikväll vill jag inte missa. Men ställer in mig på att missa det i alla fall för det tar en stund innan vi kommer oss iväg så.
Känns som att jag borde göra något vettigt idag, men jag vet inte vad. Lägenheten är faktiskt ganska städad för en gångs skull. Men jag kan inte ligga på soffan hela dagen heller. Får se vad jag hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar