fredag 30 september 2011

Mmmm...

Blev extremt pizzasugen nu. Vill till rax och äta:p
Theodor sover sen 3 timmar. Jag har också sovit en stund:) Så nu är jag lite mer utvilad men känner mig lite halvsunkig. Att sova på dagen har både för och nackdelar. Men ibland väger fördelarna mera:)
Ska klargöra här att jag inte kan kommentera från min telefon. Men det var en som undrade över bröllopstickern som jag hade. Jag googlade bara "wedding countdown" (ev. Wedding countdown ticker") och det var en av de översta länkarna. Hoppas att du hittar!
Och så ska jag berätta att vi pratar om han när vi pratar om bebisen, trots att vi inte har en aning om könet. Men vi gissar på en pojke. Med 51% sannolikhet är det ju det;) Men ultraljudet avslöjade inget. Försökte kika lite i smyg men såg inget, vill ju inte veta heller men:p Nu ska jag ta något ätbart innan jag förgås av pizzasuget! Ha en riktigt skön fredag! Ja, och om ni har tips på nappavvänjning eller tips på hur man får ungen att sluta bita hål på dem så mottages de tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar