fredag 30 september 2011

Vikten av vikten

Vägde mig idag direkt från morgonen, som vanligt, eftersom det är ny vecka. Och nu ligger jag ganska precis på startvikten mao. har jag gått ner igen. De senaste tre veckorna har viktkurvan åter igen börjat peka neråt. När jag väntade Theodor kom jag över startvikten nån gång mellan vecka 17 och 23 så vikten beter sig ganska likadant nu. Theodor var ju inte direkt undernärd med sina 4 kg när han föddes så speciellt orolig är jag inte. Men lite konstigt känns det nog att inte ha gått upp något alls. Väger 2 kg mindre än normalt nu men när jag blev gravid så hade jag stressat så mycket med bröllopsplaneringen så jag hade gått ner 2 kg därav en lite lägre startvikt. Får se vad de säger vid rådgivningen om 1,5 vecka. Antagligen ingenting. Jag ska då alltid vara tvärt emot när det kommer till graviditet!
Glömde annars berätta att bebisen låg och drack vatten i magen idag på ultra:) Så sött! Nu ska jag fortsätta se på Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar