onsdag 7 september 2011

Sömnproblem

En otrevlig graviditetsbiverkning är att jag sover väldigt oroligt på natten. Jag drömmer en massa och vaknar nu som då. Resultat=inte så piggg dagen efter. Theodor har tydligen börjat vakna precis 9 nu varje morgon. Bra med rutiner ändå. Ska försöka hålla honom vaken så han hinner äta innan han ska sova och sen borde han sova bara en gång på dagen. Igår hade jag lite konstiga sysslor för mig:p Fick en så konstig crawing som blodplättar! Så jag åt några med lingonsylt framför tv;) Bra järnkälla! Har lite lågt hb så det kanske höjs om jag fortsätter såhär:p Theodor var vaken inatt men Robin steg upp. Antagligen hade han bara tappat nappen ur sängen. Gäsp.

2 kommentarer:

  1. hehe, jaa samma här i samma veckor! nu har ja börjat drömma mindre konstit men då istället är de så obekvämt med magen nu.
    Jag fick också mittallt värsta suget på blodplättar men då ja läste innehåller fick ja värsta obehaget istället :D

    SvaraRadera
  2. Obsidan fe ++ är en bra järnkällo. Ti iter ja ännu för att hald hb liti höger :) Å angåend sovasi så minns ja att tå ja hadd "storan" maga valt e föst svårt ti sova. Förutom att man måsta spring på vessan stup i kvarten så hitta man int na bekväm ställning ti sova i. Hoppas du sover beter nästa natt! :)

    SvaraRadera