onsdag 7 september 2011

Hotmail

Nu börjar jag på allvar få nerverna på hotmail. Mitt nyligen skapade konto som jag tänkte att ni bloggläsare skulle kunna kontakta mig på kommer jag inte in på. Skit. Och jag kan inte återställa lösenordet eftersom säkerhetsfrågan plötsligt är "bestefars yrke"?! Varför skulle jag ha det som säkerhetsfråga? Betyder säkert svärfar? Och jag har ingen sån vid liv. Och det är ju inte ens svenska... Nå, har kontaktat kundsupporten nu så förhoppningsvis blir det återställt. Kommer antaglogen att skaffa ett mailkonto hit från något annat ställe än hotmail. För några år sedan blev mitt hotmailkonto missbrukat och jag visste vem det var och ville ha ip adressen för inloggningen av hotmail, men det fick jag inte eftersom det inte var polissak. Till och med från lunarstorm fick man vilken ip adress man loggat in från. Tror nog att det blir till att bojkotta hotmail helt här snart. Vet att det inte är deras fel om någon hackat mitt konto men hotmail konton är tydliogen de som blir hackade mest så bäst att byta. Hatar när det krånglar till sig!

2 kommentarer:

  1. Bestefar e norsk å betyder morfar/farfar :D

    SvaraRadera
  2. Hehe, vaför sko ja ha en säkerhetsfråga som ja int ens veit va e betyder?!:P J*vla hotmail krånglas.

    SvaraRadera