fredag 9 september 2011

Giv mig tålamod

Ja, idag går inget som det ska. Theodor är jobbig och gör allt tvärtemot. Radion började skrapa igen. Omega 3 tabletterna jag tog gjorde så det började smaka fisk i halsen på mig och jag får inte bort den smaken. Och det är ännu, uppskattningsvis 2 timmar tills Robin kommer hem. Jippii... Försökte göra mig på bättre humör genom att fixa håret lite och sminka mig men det fungerade inte. Om någon kan skicka mig lite tålamod, ta lite av mina hormoner och göra mig glad igen så är jag tacksam. Jag vet att det kommer såna här dagar ibland, men jag tycker inte om det. Kanske, kanske kvällen blir bra istället? Väskan är i alla fall packad. Theodor är helt otroligt tvärt emot idag! Han går från det ena förbjudna till det andra. Sist var han på väg att släna ett Iittala glas i roskisen. Gav lite mjölk åt honom nu så kanske, kanske han blir snäll. Nä, det här var ingen bra dag.

1 kommentar:

  1. Theodor e int enda som e sådee, Devin e precis likadan. Leiklådon star åorörd, men innehållin i samtliga köksskåp ska me våld ut. Ännu råoligan ere om he råkar va na åv glas elär liknand som kan ga sånder. Säger man åt an så bara skrattar an å fåortsetär. Lyfter man bort an ere likadant. He e väl kanski nain mini trots dehär nu.. misstänker e vaar nåo betydlit värr ännu. Våg it ens tänk på hur åppjivin ja sko va om ja sko va gravid å ha massa hormoner som jävlas till på köpi, så ja kan NÄSTAN fystaa hor e känns. Men he e bara ti bit ihop å sii glad ut :)

    SvaraRadera