måndag 12 september 2011

Städa städa

Egentligen ska vi och veckohandla idag, men det kan vi lika bra göra imorgon så vi kanske bjuder hit gäster istället. Det är roligare än att handla;) OCH en morot för mig så att det blir städat här. Har lyckats ganska bra hittills måste jag säga! Väntar nu på att Theodor ska vakna så jag får börja dammsuga här. Robin for till jobbet. Imorgon far vi antagligen till öppet dagis en sväng bara Theodor inte blir sjuk. Jag är snuvig men det är jag alltid mer eller mindre och det är inte direkt så att jag dreglar på leksakerna där;) Tisdag är den bästa dagen i veckan för då börjar Robin först 10 och slutar redan 2:) Alla andra dagar är det 8-4 som gäller.

I lördags var det exakt 5 månader kvar till beräknat datum! Tiden går läskigt fort fram nu tycker jag. "lite" på 4 månader kvar bara:p Men egentligen tror jag att det ännu är 5½ månader kvar.

Theodor verkar inte vara på väg att vakna, och egentligen är det bra för han har inte sovit så länge men det krånglar till städningen lite. Får hitta något annat att göra som inte låter så mycket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar