fredag 9 september 2011

Spark spark

Bebisen sparkar mycket överlag, men idag sparkade h*n jättehårt! Robin har ännu inte kännt några sparkar men om h*n fortsätter sparka så här hårt så får han nog känna snart:p Är ovan att det känns så bra för med Theodor hade jag ju moderkakan i framvägg så det blev ganska dämpade sparkar. Jag är så tacksam över att få känna sparkar redan så man "vet" att allt är okej:)

I helgen ska vi norrut i något skede men det kan hända att det blir först imorgon. Får se:) Nu har jag lagt Theodors kissekatt i blöt. Hoppas att få tassarna rena nu:) Men att få den torr blir ett annat dilemma. Får stryka den torr.

Idag har jag tänkt byta lakan i sängarna och gå ut med Theodor lite på gården:) Lagom mycket program för en fredagseftermiddag:) Om vi inte åker norrut redan ikväll så ska vi handla lite också, eller så gör Robin det på hemvägen. Theodor sa pappa i morse igen, men inte så hans pappa hörde det, såklart. Men att han börjat använda det ordet gör mig glad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar