måndag 5 september 2011

Sovpaus

Jag gick och la mig i sängen och sov en timme. Så skönt! Har inte sovit på dagen på länge nu men kanske det är något man borde börja med?;) Ungen sover ännu och pappan jobbar ännu ungefär en timme. Ska försöka fundera ut lite maträtter inför veckan. Enklare att handla då, men det brukar ändå alltid bli så att vi kommer på vad vi ska äta i butiken när vi ser matvarorna. Ikväll blir det Idol igen. Har funderat lite på att eventuellt starta bastun för första gången i höst. Ja, nu börjar jag nog kalla det höst. Men träden är ännu gröna här, till stor del:) Usch, jag är lite i obalans med mig själv idag. Trött, illamående, obekväm, hungrig om vartannat. Kanske borde slänga mig på soffan en stund ännu. Otroligt hur skönt det är att jag kan göra det! Tänk om jag jobbade någonstans nu:S Nej, hemmamammalivet passar mig utmärkt!:)

1 kommentar:

  1. Tå i ha viri 21 grader i skugga ida så kan int man kall i höst :)

    SvaraRadera