onsdag 14 september 2011

God morgon!

Nu är vi vakna. Har sovit ganska bra inatt men Theodor har skrikit lite inatt. Har ingen aning om varför han gör det! Har hållit på mer än en vecka och jag har inte hittat någon samband med något alls. Men det går väl om, som allt annat:) Idag ska vi bara ta det lugnt. Min snuva är kvar mn jag känner mig inte sjuk. Theodor är ännu frisk och hoppas att han hålls så. Vår bröllopsresa verkar skita sig. De har höjt priset på resan med några hundra så det lockar inte riktigt mera. Får se hur vi gör. Kanske får spana in oss på något annat resmål i alla fall eller ta ett annat bolag. Nå, vi får se. Känner mig ändå inte så jättesugen på att resa men det skulle säkert vara enklare att resa nu med ett barn än sen med två;)

1 kommentar:

  1. kan det vara månen som gör att han sover oroligt. Här påverkar fullmåne och månsken både mig och döttrarna. Vid fullmåne och kring fullmåne är de alltid mer oroliga nätter hos oss. Mer drömmar och uppvaknanden och svårt satt somna.

    SvaraRadera