måndag 26 september 2011

Idag har jag...

...fått igång en diskmaskin. Matat Theodor. Ätit själv. Läst lite. Försökt spela lite Sims 3 och märkt att jag inte har tålamod med det mera.

Jag har alltså inte gjort något som jag skulle göra! Och nu sitter jag här och läser bloggar. Borde väl vattna de stackars törstiga blommorna men det är så tråååkigt...

Snart slutar i alla fall min andra hälft jobbet så då ska vi iväg och handla! Håll tummarna att barnbidraget trillat in på mitt konto nu så vi får någon mat;)

6 kommentarer:

  1. Jag menar inget illa men ; blek dina tänder, noppra dina ögonbryn, använd alltid mascara.. Då skulle du se lite bättre ut!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hoho, vilken kommentar alltså! Ska man skratt elde gråt? Tänk att e finns folk som orkar engager se sådee mytsi i aades folks utseend å saan ännu till täcks vara anonym... :) // Johanna

    SvaraRadera
  3. Oj stackars stackars anonym. Jag känner djup sorg över tragiska individer som du! På riktigt alltså. Se över ditt liv.

    SvaraRadera
  4. Halder mee de Emma. Men he verkar ju som om den anonyma int e mamma iaf å ägnar ALL sin tid åt att NOPPRA ögonbryn, borsta tänderna å framförallt KLADDA mascara. Stackare. // Johanna

    SvaraRadera
  5. Ojoj. Vem orkar egentligen kommentera så här om andra?! Förstår inte riktigt vad någon ska få ut ur det här för jag tar åtminstone inte åt mig. Är nöjd med mitt utseende och skiter fullständigt i vad anonym tycker om det. Och vem orkar använda mascara när man bara är hemma och sköter om sin ettåriga son?!

    SvaraRadera